Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut

AIHE: Bmw Sound System -projekti 1986 BMW 635 CSiA JAP -versioon

Bmw Sound System -projekti 1986 BMW 635 CSiA JAP -versioon 02.06.2015 11:54 #1537

Naapurin rouvan litrainen dieselkauppakassi lyö tänäpä päähän tällaista Hesus Coupea , niin panostetaan sitten personal luxury -osastoon:

Takapenkin kylmäkaapin, puhvelisisustan ja automaatin kaveriksi passaa aikansa hifi-systeemi. Kuten minut tuntevat tietävät, on kaikki äänentoisto paitsi Valmet 502::n peltoradio minulle hepreaa mutta katsotaan nyt mitä tästä tulee. Kuvassa Teleme oy:ssä Lappeenrannassa peruskunnostuksessa käynyt Becker Mexico 830 Diversity. BMW Sound Systemin E24-takakaiuttimet ovat tällä hetkellä tulossa jossakin Atlannin yllä. Telemessa on Timperi niminen guru, joka tuntui osaavan nämä harrasteikäiset audiolaitteet todella syvällisesti.

P.S. Mieluummin olisin Facebookin Sharknose -ryhmään postannut tällaista vanhaa tauhkaa, mutta olen sieltä jäähyllä. Mitäs menin pilailemaan Bemaristinkin pt:nä kunnostautuneen ryhmän moederaattorin kanssa. Hyi mua! :woohoo:

Viimeksi muokattu: 02.06.2015 16:21 : Juha Heikkilä.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Bmw Sound System -projekti 1986 BMW 635 CSiA JAP -versioon 11.06.2015 08:25 #1590

Amerikan joulupukki kävi! Kaksi viikkoa kesti rahti Teksasista. Ensivaikutelma on positiivisesti ylättynyt. Tarvitaan optista hipistelyä mm. verkot ovat menettäneet värinsä, mutta ovat yläättävän suorat ja palutettavissa muotoonsa. Todellinen yllätys oli, että myyntikuva-silikoonista huolimatta kansien pinnoite ei ole kuumuudesta kärventynyt ja irronnut reunoiltaan kuten säännönmukaisesti normaaleissa hattuhyllyn luukuissa tuppaa olemaan.. Kaikki kuvamateiaali, esitekuvat yms koskien Sound System:iä on erittäin tervetullutta jotta näkee millaiset sävyt verkkoon ja logoon tulisi laittaa. Jos netissä osuu eteen,laittakaa linkkejä tähän threadiin.

Viimeksi muokattu: 11.06.2015 08:35 : Juha Heikkilä.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.
Sivu luotiin ajassa: 0.229 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top