Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut

AIHE: 1-sarjan facelift käsillä - viimeistä takavetoa tulossa tässä luokassa...

1-sarjan facelift käsillä - viimeistä takavetoa tulossa tässä luokassa... 18.01.2015 15:09 #249

  • 135
  • 135 hahmo
  • Offline
  • BMW Club Finnland jäsen
  • Viestejä: 87
Seuraavassa mallissa 1-sarja jättää takavedon. Mutta tässa faceliftissä on varsinkin takapää paljon mielenkiintoisempi nyt, ei näytä enää niin volkkarilta... joten pitäiskö tämmönen sitten hankkia varastoon?

Moottoripuolella päästää uusille urille:

"Todellinen talousihme on kolmisylinterinen BMW 116d EfficientDynamics Edition. Sen 116 hevosvoiman moottorin keskikulutus on 3,4 litraa ja CO2-päästö 89 grammaa."

Eipä paljon kuluta, tosin ei paljoa taida kiihtyäkään. Mutta pk-seudulla voisi olla riittävän pätevä työmatka-autoksi. Siitäpä sitten miettimään, onko järkevää ostaa 15 k€ kohtuuajettu vanha ykkössarjalainen, vai laittaa reilu kymppitonni lisää, ja saa tuliterän faceliftin.

Etuvetoon siirryttäessä, ja varsinkin kolmisylinteriseen koneeseen siirryttäessä jää hieman epäselväksi mikä on BMW:n tarjoama preemio kilpailijoihin nähden. Vaikka laatu olisi hieman parempi, ja jotain fantsuja ominaisuuksia voisi löytyäkin, niin takavedon mahdollistaman ajettavuuden ja suorituskyvyn poistaminen BMW-logon alta tekee hankinnan vaikeammaksi perustella itselleen. Active Tourerissa sentään oli omanlaistansa ideaa, 1-sarja on kuitenkin perusauto.

www.kauppalehti.fi/uutiset/viimeinen-ait...mestyy-pian/fmczVBxu
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.
Sivu luotiin ajassa: 0.175 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top